søndag, mai 13, 2007

Garn, garn, garn...

Hm, det kom en diger kasse hit i går.... Kan ikke skjønne hvordan det har seg... var jo masse garn oppi der jo!
Vel, hvis jeg presser mine små grå er det mulig jeg likevel kan huske at jeg for noen dager siden kom til å sende inn en nokså lang liste til Projo. De skal slutte med garn og har utsalg.....






...og her er fangsten. De 8 bakerste nøstene er Opal sokkegarn (pinne 2,5) og alle de andre er Viking sportsgarn med unntak av 10 nøster Viking superwash. Herlige farger og mange gaver skal det bli... Skulle bare hatt litt bedre tid, men dette blir nok garn for mange fine høst-/vinterkvelder.

9 kommentarer:

Strikkeglede sa...

For en skattekiste!! Her har du mange timer med strikking og kos foran deg:) Ønsker deg en god søndag!

LivM sa...

Du er jo verre enn meg også! Ha-ha!! Kos deg med garnet, men først må du vel sy en hel del!!

hobbyvenn sa...

God søndag til deg også strikkeglad. Og livm, ja jeg må nok sy endel først..., men nå har jeg klippet ut alt bortsettfra skjorten, så da er det verste gjort. Hopper på symaskinen i ettermiddag. Nå venter jeg bare på resten av gjengen her så vi kan spise middag. Helstekt entrecot, bakte poteter og salat...nam nam.

Frk.Badegakk sa...

Jeg ble så inspirert at jeg rotta meg sammen med mamma og vi endte opp på 46 nøster... *knise*
Vi har julegaveplaner=P

Takk for tipset!

Anonym sa...

for en lykke!!!

Anonym sa...

Oioi!:-o
Jeg er ganske imponert...

Sååå mye garn! Da kan du jo rulle deg i det sånn som onkel Skrue med pengene sine jo:-D

hobbyvenn sa...

Huff da, jaja, så lenge du ikke sender regningen til meg frk. badegakk så får du kose deg med garnet...
Og joda fryd45, det er en lykke å få masse garn i hus, og enda mer lykke når noe er omskapt til gaver eller brukstøy til barna...
Rulle meg i det? Vel, hadde jeg hatt en garnbinge, så kunne det vel kanskje latt seg gjøre om jeg kjøpte masse mer.... Kanskje det hadde vært en idè sipusa?

9na sa...

Strikk i vei, gleder meg til å se resultater etterhvert...

hobbyvenn sa...

Takk for det 9na, resultatene kommer nok etterhvert, men trolig ikke på denne siden av sommeren er jeg redd... Satser på en strikkende høst!