torsdag, mai 10, 2007

Drømmebutikken!


I dag har jeg vært i en butikk som kan gå under kategorien "drømme-butikk"! Og det er litt av en ære så lenge butikken ikke inneholder et eneste nøste garn!
Butikken det er snakk om er Løiten Lys på Fjøsanger.
Bildene her er hentet fra nettet.








Et fantastisk utvalg av lys, servietter, krukker, pynt, kurver, urner, litt kjørler, kunstige blomster, lysestaker......









Der stod flere bord ferdig dekket som en kunne få masse idèer fra.











Alt var plassert i grupper etter fargen. Nesten umulig å haste over butikken som var ganske stor. Beregn litt ekstra tid om du har planer om å ta en tur. (Anbefales!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mye lekkert! Har kjørt forbi der ørten ganger uten å vite at det fantes en slik butikk der. Spennende!

hobbyvenn sa...

Hehe, da er vi flere. Dvs, jeg har visst om butikken, men tenkt at jeg skulle stikke innom en annen gang, og det har blitt mange slike ganger med de tankene. Nå planlegger jeg bare neste besøk. Skal ha med meg noen servietter jeg skal bruke i dåpen, og kjøpe lys og div som passer i fargene. Gleder meg!